Muse.gr - Global Music
Γιώργος Πολυχρονάκος: Το Ηχοχρωματικό φάσμα του ταμπούρου Εκτύπωση E-mail

Σήμερα, στο διαδραστικό μουσικό περιβάλλον της ψηφιοποιημένης παγκοσμιοποίησης, η καθιερωμένη «προφορική» μεταβίβαση της πλούσιας ηχοχρωματικής παράδοσης του ταμπούρου στη τζαζ διαφαίνεται πλέον μαθησιακά ανοχύρωτη. Το ταμπούρο είναι κατά κανόνα το βασικό τύμπανο της μουσικής εκπαίδευσης των ντράμερ και, ταυτόχρονα, το ηχοχρωματικά γονιμότερο μέλος του ντράμσετ.  Είναι λοιπόν εύλογο να αποτελεί το εστιακό σημείο μιας έρευνας που έχει ως φόντο την «κυτταρική δομή» του ήχου/γλώσσας της τζαζ ντραμιστικής τέχνης. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην κωδικοποίηση και σημειογραφική αποτύπωση του ηχοχρωματικού φάσματος του ταμπούρου που εκπορεύεται από την ντραμιστική παράδοση της τζαζ, αποσκοπώντας στη σύσταση μιας συνεκτικής και συγκροτημένης βάσης δεδομένων.

Διαβάστε όλο το άρθρο σε PDF

(για σίγουρη πρόσβαση στα multimedia files, συνιστάται να κατέβει το άρθρο στον υπολογιστή)


 
GreekEnglish