«Έπιασα πάτο»: Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μιλά πρώτη φορά για τον χωρισμό του & τους μήνες που έμεινε άστεγος

«Έπιασα πάτο»: Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μιλά πρώτη φορά για τον χωρισμό του & τους μήνες που έμεινε άστεγος
NDPPHOTO / NDP PHOTO


Σε μια από τις πιο προσωπικές του συνεντεύξεις, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε στην εκπομπή Buongiorno της Φαίης Σκορδά, περιγράφοντας χωρίς φίλτρα τις δύσκολες διαδρομές που σημάδεψαν τη ζωή του, αλλά και τη στιγμή που αποφάσισε να ξαναχτίσει τα πάντα από την αρχή.

«Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο»

Ο γνωστός σεφ αναφέρθηκε στην έννοια της επιτυχίας και στο πώς ο ίδιος την αντιλαμβάνεται, τονίζοντας ότι δεν την αντιμετωπίζει ως τελικό προορισμό. Όπως είπε χαρακτηριστικά:

«Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα.

Άρα θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο».

Η στιγμή που «έπιασε πάτο»

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος δεν δίστασε να μιλήσει για τις πιο σκοτεινές περιόδους της ζωής του, περιγράφοντας μια πλήρη κατάρρευση σε προσωπικό και συναισθηματικό επίπεδο.

«Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου. Έδιωξα του πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένεια μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου», εξομολογήθηκε στην εκπομπή του MEGA.

Άστεγος και χωρίς στήριξη – η δύσκολη επόμενη μέρα

Ο ίδιος αποκάλυψε πως πέρασε ακόμη και μια περίοδο της ζωής του χωρίς στέγη, αναγκασμένος να αντιμετωπίσει τα πάντα από την αρχή. «Είχα μείνει και άστεγος, συν όλων των άλλων και δεν είχα πού και τι να κάνω. Βρήκα τελείως κλειστές πόρτες αλλά αυτό ήταν λυτρωτικό πάρα πολύ, γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω από την αρχή, μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο».

Ο γιος του που του άλλαξε τη ζωή

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον γιο του, τον οποίο χαρακτήρισε καθοριστικό σημείο καμπής στη ζωή και τον χαρακτήρα του. «Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα που μου άλλαξε τον χαρακτήρα μου», είπε και αποκάλυψε πως με τον ερχομό του γιου του ένιωσε ένα βαθύ συναίσθημα.

Όπως εξομολογήθηκε, ο γιος του έδωσε τη δική του μάχη για τη ζωή από τις πρώτες κιόλας ημέρες μετά τη γέννησή του. Γεννήθηκε με πρόβλημα στην καρδιά και σε ηλικία μόλις τεσσάρων ημερών υποβλήθηκε σε χειρουργείο, ενώ η κατάστασή του ήταν τόσο κρίσιμη που οι δικοί του άνθρωποι προχώρησαν σε αεροβάπτισμα, φοβούμενοι για την έκβασή της. «Είχα πάρει τις αποφάσεις μου, αλλά ο γιος μου ήταν το κίνητρο. Από την αρχή ήταν μαχητής. Ο γιος μου είχε μία περιπέτεια υγείας, έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε εάν θα ζήσει».

Από τη δημοσιότητα στη συνειδητοποίηση

Ο σεφ μίλησε επίσης για τη σχέση του με τη δημοσιότητα, αλλά και για την πορεία του στην τηλεόραση και το MasterChef, σημειώνοντας ότι τίποτα δεν ήταν αυτονόητο στην αρχή. «Η δημοσιότητα με βρήκε στα 40. Η ταπεινότητα πολλές φορές εκτιμάται. Το MEGA όταν κάναμε το πρώτο Master Chef δεν με ήθελε, δεν ήμουν τηλεοπτικό προϊόν».

Η αποκάλυψη για τον χωρισμό του

Κλείνοντας, ο ίδιος ανέφερε ότι έχει ζήσει έντονες σχέσεις, τόσο σύντομες όσο και μακροχρόνιες, όμως δεν κατάφερνε πάντα να διαχειριστεί τις απαιτήσεις τους, κάτι που όπως λέει έχει οδηγήσει σε πληγές και από τις δύο πλευρές. Όπως είπε χαρακτηριστικά:

«Είχα αρκετές σχέσεις. Και περιστασιακές και με διάρκεια. Γιατί δεν είχα μυαλό, γιατί είχα περίεργο χαρακτήρα, γιατί είχα τρέλα που ακόμα κουβαλάω και γιατί δεν έλυσα ποτέ το θέμα σχέσεων με τους ανθρώπους το δικό μου. Εγώ έχω ένα μείον, πιστεύω ότι μπορώ να τα κάνω όλα μόνος μου. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος άλλος. Άρα δεν ζητάω και βοήθειες. Οπότε αυτό που έχω στο μυαλό μου το δουλεύω μόνος μου, που δεν είναι πάντα, το δουλεύω με τον καλύτερο τρόπο. Οπότε αν έχω μια σχέση, η οποία θέλει δούλεμα, και μπορεί κάποιος άλλος να τη δουλέψει αυτή τη σχέση, εγώ δεν θα το ακούσω αυτό. Και είναι λάθος. Αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω. Και έχω πληγώσει και έχω πληγωθεί. Αλλά ποιος δεν το κάνει ρε συ Άρη; Και πάντα έδινα και έπαιρνα, απλά δεν τηρούσα πάντα τις υποσχέσεις που έδινα. Πάντα δίνω και παίρνω στις σχέσεις μου. Έχω πληγωθεί πάρα πολλές φορές. Όταν με έχουν απατήσει, γιατί έχω απατηθεί. Όταν δεν σε θέλει κάποιος, ενώ εσύ τον θέλεις πάρα πολύ. Όταν δεν βγαίνει η εξίσωση, βλέπεις ότι υπάρχει αγάπη και έλξη για έναν άνθρωπο, αλλά δεν μπορείτε να είστε μαζί. Αυτό εμένα με πληγώνει περισσότερο. Το να θέλει ο ένας τον άλλον, που είναι τρελό, αλλά μου έχει συμβεί, αλλά να μη βγαίνει η εξίσωση. Είναι κάποιες σχέσεις, που αγαπάς τον άλλον, τον θέλεις δίπλα σου, θέλεις να υπάρχει, αλλά δεν μπορείτε να συνυπάρξετε»

Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε έμμεσα για τον χωρισμό του, τονίζοντας πως βρίσκεται σε μια φάση της ζωής του όπου η ηρεμία και η ανεξαρτησία έχουν μεγαλύτερη αξία για τον ίδιο, επιλέγοντας συνειδητά τη μοναχικότητα, χωρίς να του λείπει απαραίτητα μια σχέση.

«Έχω παιδιά, έχω φίλους… Δεν μου λείπει ένας σύντροφος. Είμαι καλύτερα μόνος… πολλές φορές. Όταν έχεις όλη τη μέρα μέσα στην ένταση και τα λοιπά, ακόμα και εσύ, όταν φεύγεις από την εκπομπή, πρέπει να πας να κάνεις αυτό, εκείνο, το άλλο, γυρνάς το βράδυ σπίτι 9:00 η ώρα […] Δε νιώθω αυτή τη στιγμή έλξη. Δεν είναι κάτι που με τρελαίνει. Έχω άλλα πράγματα να κάνω. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, Φαίη, καλώς ή κακώς. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, γιατί δουλεύεις μόνο τον εαυτό σου και μπορείς να το κάνεις στους δικούς σου χρόνους. Η ηρεμία δεν έρχεται όταν είσαι σε μια σχέση που πρέπει να δουλέψεις, γιατί παίζεις με τους χρόνους του άλλου και τους δικούς σου.»

Η συνέντευξή του στο Buongiorno άφησε έντονο αποτύπωμα, παρουσιάζοντας έναν άνθρωπο που πέρασε από την απόλυτη πτώση στη σταδιακή επανεκκίνηση, με τον ίδιο πλέον να βλέπει τη ζωή μέσα από μια πιο ώριμη και συνειδητή ματιά.