Η Ήβη Αδάμου αποκάλυψε το μυστικό της σχέσης της με τον Μιχάλη Κουινέλη & αν θα κάνει δεύτερο παιδί
Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Happy Day» με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε ανοιχτά για την προσωπική της ζωή, τη σχέση της με τον Μιχάλη Κουινέλη, αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσουν δεύτερο παιδί.
Ποιο είναι το μεγάλο μυστικό της σχέσης της;
Η τραγουδίστρια στάθηκε ιδιαίτερα στα «θεμέλια» που κρατούν ενωμένη τη σχέση της με τον Μιχάλη, τονίζοντας πως ο αμοιβαίος σεβασμός είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της σχέσης τους. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια ανέφερε: «Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει.»
Όπως εξήγησε, ο σύντροφός της στέκεται δίπλα της και στηρίζει κάθε της επιλογή, κάτι που θεωρεί καθοριστικό για τη σχέση τους: «Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές θα βάλουμε και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας και άλλες προτεραιότητες. Οπότε, όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό. Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι ”βράχος”. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία».
Η κόρη τους Ανατολή και το ενδεχόμενο για δεύτερο παιδί
Η Ήβη Αδάμου μίλησε και για την καθημερινότητα με την κόρη τους, την Ανατολή, τονίζοντας πως η οικογένεια απαιτεί ισορροπία και οργάνωση, ειδικά όταν συνδυάζεται με την έντονη επαγγελματική τους ζωή.
Αναφορικά με το αν σκέφτεται να μεγαλώσει την οικογένειά της, η τραγουδίστρια εμφανίστηκε ιδιαίτερα επιφυλακτική, εξηγώντας πως προς το παρόν έχει άλλες προτεραιότητες:
«Δε σκέφτομαι ”πού να ξαναμπαίνω τώρα στη διαδικασία”. Δεν έχω πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι, επειδή είμαι της οργάνωσης… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς, αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν την ώρα τους και τον χρόνο τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι. Αν και λατρεύω την ιδέα της οικογένειας. Μου αρέσει να ” γεμίζει” το σπίτι μου, με φίλους , με παιδιά… μ’αρέσει αυτό! Θεωρώ ότι είμαι και αυτός ο τύπος.»
Η ίδια ξεκαθάρισε πως δεν αποκλείει τίποτα για το μέλλον, αλλά αυτή την περίοδο δίνει προτεραιότητα στην καριέρα και την οικογένειά της, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.