Μαριαλένα Ρουμελιώτη: Έτσι είναι το σώμα της 2 εβδομάδες μετά τη γέννηση του γιου της – Πόσα κιλά έχασε
Τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής της βιώνει η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, η οποία στις 6 Ιουνίου 2026 έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί, ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον Σάκη Κατσούλη.
Η Μαριαλένα μοιράζεται σχεδόν καθημερινά τις όμορφες στιγμές της μητρότητας αλλά και τις προκλήσεις, ενώ χθες για πρώτη φορά έδειξε στους followers της το σώμα της και αποκάλυψε πόσα κιλά έχει χάσει από την ημέρα που γέννησε.
Η φωτογραφία που έβγαλε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη στον καθρέφτη & η απώλεια κιλών
Σε ένα διάλειμμα από τις αγκαλιές με το νεογέννητο μωρό της, η Μαριαλένα Ρουμελιώτη πόζαρε στον καθρέφτη του σπιτιού της, σήκωσε την μπλούζα της και έδειξε την κοιλιά της, 15 ημέρες μετά τη γέννηση του γιου της.
Όπως βλέπεις παρακάτω, η κοιλίτσα της είναι ελαφρώς φουσκωμένη – όπως συμβαίνει άλλωστε με όλες τις νέες μανούλες – με τα περισσότερα κιλά να έχουν φύγει.

Η ίδια γράφει χαρακτηριστικά: «Μείον 13 κιλά και συνεχίζουμε».
Η απάντηση του Σάκη Κατσούλη σε κακοπροαίρετο σχόλιο
Ανάμεσα στην τόση χαρά και ευτυχία που έχει πλημμυρίσει την οικογένεια, συνέβη και ένα παράδοξο με έναν follower του Σάκη Κατσούλη, ο οποίος σχολίασε αρνητικά μία φωτογραφία του με το μωρό.
Ο Σάκης αποφάσισε να το δημοσιοποιήσει στους διαδικτυακούς του φίλους αλλά και να απαντήσει στον επικριτή του.
«Ρε νούμερο, μερών είναι ο γιος σου και τον ανεβάζεις. Απλώς διαγραφή να μη σε βλέπω, αηδία», του έγραψε κάποιος χρήστης των social media ως σχόλιο σε μία φωτογραφία με τον γιο του.

Τότε ο Σάκης Κατσούλης απάντησε: «Ανάμεσα στα εκατοντάδες χιλιάδες υπέροχα μηνύματα με ευχές και υπέροχα συγκινητικά λόγια που ακόμη και σήμερα προσπαθώ να απαντήσω, και ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, υπάρχει και αυτό το ένα μοναδικό μήνυμα ενός “κυρίου” που μάλιστα δηλώνει επιχειρηματίας με βίλες… Το μόνο που θα ευχηθώ είναι να έχει υγεία εκείνος και η οικογένειά του… Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω».
Και πολύ σωστά απάντησε ο Σάκης. Γιατί σε μια εποχή που μιλάμε συνεχώς για σεβασμό, ενσυναίσθηση και ευγένεια στον δημόσιο διάλογο, είναι πραγματικά απογοητευτικό να βλέπουμε τέτοιου είδους σχόλια κάτω από μια τόσο προσωπική και ευτυχισμένη στιγμή ενός ανθρώπου. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνεί με το πώς επιλέγει κάποιος να μοιράζεται τη ζωή του στα social media, όμως η διαφωνία μπορεί να εκφραστεί χωρίς προσβολές και χαρακτηρισμούς. Ή και να μην εκφραστεί καθόλου, ε;
Το συγκεκριμένο σχόλιο δεν ήταν μια διαφορετική άποψη, αλλά μια αχρείαστα επιθετική τοποθέτηση.
Να χειροκροτήσουμε στο συγκεκριμένο σημείο τον Σάκη Κατσούλη, ο οποίος επέλεξε να απαντήσει με ψυχραιμία και αξιοπρέπεια, υπενθυμίζοντας πως, τελικά, η ευγένεια είναι πάντα η καλύτερη απάντηση απέναντι στην τοξικότητα.